Film iulie – septembrie 2011

Oricat de mult s-ar diminua din timpul meu liber si oricat de multe alte activitati mi-ar capta privirea, filmul mereu o sa fie o iubire, o dependenta, o obisnuinta greu de lepadat, chiar si tarziu in noapte. Vara a trecut si cu toate ca am cam intarziat cu postarea topului de filme pentru lunile iulie-septembrie 2011, filmele bune nu au o data cand sa expire.

Cum v-am obisnuit pana acum, din toate filmele vazute de-a lungul a trei luni – de data aceasta este vorba despre 41 de pelicule, slabut – voi alege 10 care au ramas cu mine.

Limitless – un film de actiune, perfect pentru o seara de vineri cand nu vrei sa iesi din casa ca sa te simti activ. Subiect interesant si un barbat bine, Bradley Cooper, reteta de succes pentru a girls night, dar si pentru o seara de cuplu. 8/10

Super 8 – un film perfect pentru a aduce in lumina reflectoarelor noua generatie de Angelina Jolie, Brad Pitt sau Matt Damon. Elle Fanning este o minune a cinematografiei precum sora sa, iar restul copiilor chiar te fac sa te gandesti: eu de ce nu lucrez cu zambetul pe buze. 8/10

Soul surfer – este un film mic, care nu a prea primit atentie, decat poate de la cei cu adevarat interesati. Cum un vis de-al meu este sa ajung odata sa plutesc pe o placa de surf, in picioare sau pe burta ma multumesc cu putin, am vazut multe filme de acest gen. Aceasta pelicula este emotionanta si merita vazuta de mai multe ori 7/10.

Mini seria “Mildred Pierce” – a atras multa atentie in ultima vreme, productia HBO fiind premiata si cu Emmy. Kate Winslet face un rol de minune si chiar ma duce cu gandul in lumea anilor 1940, facandu-I dreptate filmului original din 1945. 9/10

Rise of the planet of the apes – este uman, rece, dur, dus la extrema, insa posterul troneaza la loc de cinste. Un film care la vremea respectiva chiar merita vazut la cinematograf. Chiar era nevoie de o prospatura la categoria de filme Si-Fi. 9/10

Kung Fu Panda 2 – recunosc ca am asteptat mult sa vad acest film, ca o adevarata “mamma bear” ce sunt. Iubesc animatiile, iar aceasta, cu toate ca este cu Angelina Jolie, chiar merita sa fie cumparata DVD si pastrata pentru urmasi. 8/10

Sucker Punch – m-am decis cu greu daca sa propun si acest film, insa merita in felul lui pentru idee, efecte, personajele “kinky school girl” si sa nu uitam de soundtrack. Recunosc ca eu l-am obtinut si il am in masina, este perfect pentru condusul la drum lung. 7/10

Pina – nu cred ca are rost sa spun multe despre acest film. Pentru fiecare inseamna altceva, asta daca iti faci timp si aduni rabdare sa il vezi. 9/10

Despre alte filme de top am vorbit aici:

Harry Potter

Midnight in Paris

Ce vreau sa vad

  • Biutiful
  • Tree of life
  • Incendies
  • One Day
  • The Rum diary

Lasă un comentariu