Cum se schimba gusturile

De dimineata m-am trezit cu pofta de ceai negru, eu care sunt o consumatoare fidela de cafea. Pe vremuri nu intelegeam cum poate cineva sa manance icre, insa intr-o noapte tarzie aceasta a fost degustarea mea.

De multe ori rad cand observ snobismul cu care mananc branza brie, iar pe vremuri radeam de gusturile elitiste ale parintilor mei. Bere? Cum sa beau asta ceva? Insa am crescut si gusturile s-au schimbat aparent.

Astfel am ajuns si la subiectul principal: revistele pentru femei. Acum cateva saptamani o cunostinta a grait un mare adevar: odata ce am inceput sa lucrez in online, nici nu imi mai vine sa investesc in reviste, unele subiecte sunt mult prea invechite. Sa fie inceputul sfarsitului?

Eu raman fidela print-ului, dovada o vedeti mai sus, insa daca inainte ma duceam sa cumpar reviste cu emotia unei rochite noi, lucrurile au luat o intorsatura. Cumpar pentru ca am crescut cu Elle, pentru ca Tabu (sub Cristina Bazavan) m-a ajutat sa cresc ca jurnalist si pe vremuri imi ziceam “cand ma voi face mare poate o sa scriu iar…”, iar Shopping Report imi este familiar, nu stiu de ce, dar imi aduce a cel mai bun prieten.

Sunt mandra sa fi cunoscut oameni care au transpuns in print 100% din fiinta lor – chiar daca nu au vrut, care au respirat print, dar care s-au reorientat catre online.

Vinete cu ceapa?

Ciocolata amara?

Tu ce schimbare ai mai sesizat?

Lasă un comentariu