Moda Masculina – tendinte Zara toamna 2011

Zara Man & Young

„Stradania de a cumpara un lucru pe care-l consideram frumos poate fi in realitate calea cea mai lipsita de imaginatie pentru a face fata dorului pe care il isca in noi, asa cum a incerca sa te culci cu cineva poate fi reactia cea mai obtuza a unui indragostit” – Alain de Botton, Arhitectura fericirii.

Pentru oamenii cu experienta intr-ale shoppingului este un fapt binecunoscut ca aceasta activitate trebuie intreprinsa cu cap, rabdare, la timpul potrivit, in timpul reducerilor. Asa se face ca la inceputul noului sezon am plecat la vanatoare de „cumparaturi pentru EL”.

Mare mi-a fost surpriza sa plec cu cateva idei de acasa, iar odata ajunsi in magazine sa imi pun intrebarea: „cum au putut sa croiasca hainele asta?”, „din ce era sunt modelele astea” si cea mai importanta „nu-mi vine sa cred, voi de unde va puteti lua haine?”.

Cu toate acestea, Zara nu dezamageste si in nici un caz in perioada reducerilor: cardigane cu ochiuri mari care par turnate pe corp, vesta de piele la pret de chilipir si multe altele.

Insa in galeria foto de mai jos o sa te intalnesti cu noua colectie: mie mi-au placut skinny jeans (achizitionati), sacoul albastru in carouri („he didn’t let me have my way”) si sa nu uitam de cizme, care desi arata foarte bine sunt dintr-un material ciudat, tare, iar pentru lungimea lor trebuie sa ai picioare de baschetbalist.

Pentru cei care nu tin sa mearga la cumparaturi, aruncati totusi un ochi pe felul cum sunt alaturate hainele, „styling at it’s best”.

Un gând despre &8222;Moda Masculina – tendinte Zara toamna 2011&8221;

Lasă un comentariu