Moda Masculina – shopping online

Pentru aceia dintre voi care nu prea au timp sa mearga la cumparaturi, stiu ce haine le vin bine, sunt in cautarea unui lucru inedit, internetul va sta la dispozitie. In ultima vreme am tot dat peste site-uri pentru cumparaturile online si ma gandeam sa le impartasesc cu voi.

Odata ce trecem peste cele care nu ne sunt chiar la indemana, de genul: Mr.Porter, Asos sau Urban Outfitters putem sa ne linistim si sa incepem sa mirosim piata romaneasca.

Pentru tricouri haioase eu le ador pe cele de la brand-ul 109, respectiv colectia “Thanato Turism”.

Pentru toate cumparaturile in general mie a inceput sa imi placa FashionUp.

Cand vine vorba despre butoni eu chiar am facut cadou o pereche de la Funklinks.

Pentru ca papioanele nu se vor demoda niciodata, iar in ultimele sezoane au ajuns un accesoriu chic si cum in magazine nu prea gasesti, am gasit un site specializat.

Pentru ca niciodata nu poti avea indeajuns de multe tricouri, Bold Fashion castiga teren din urma si pe langa faptul ca puteti vedea un model in galeria foto, pe ele le puteti achizitiona de pe MoleculeF.

La pantofi eu as merge cu incredere pe oferta Mihaelei Glavan.

Lasă un comentariu