Vrabie versus Mihaila – Facebook

Nu mai este de mirare pentru nimeni faptul ca social media, respectiv Facebook ne-a acaparat mai mult sau mai putin vietile. Fie ca este personal sau profesional, fie ca este romantic sau folosit in campanii de publicitate, Facebook ajuta intr-un fel relationarea umano-virtuala, daca mi se permite sa spun ceva.

Un avantaj la acestei platforme este noul sistem de arhivare a mesajelor private, iar acest lucru m-a facut sa calatoresc un pic in trecut, asta dupa ce am trecut cu vederea peste 2000 de mesaje.

Social media in 2010

Eugen Vrabie: dragut, deci voi sunteti in party mode acum…nu e rea ideea cu 6 luni, sa vedem cum o putem gandi sa o punem in practica. In rest numai :*:* tu ce prostii mai faci?

Elena N. Mihaila: Yep chiar suntem intr-un ras constant, desi de vreo 2h stau ca o putoare la soare cu un amestec de sucuri si cu o carte. Ataaat ai de zis? Cum e pe acolo? Likey? Ce s-a intamplat pana acum, all good? :*:*

Eugen Vrabie: da, e simpatic.. M-am plimbat de a dat boala peste mine!! Vreau sa stau!!! M-au supt tantarii de m-au lasat fara vlaga…

Elena N. Mihaila: Pe mine m-au tot ciupit furnicile ca am zis sa stau un pic pe iarba. Mi-a ajuns si mie, prea multa natura strica :)). Pare rau totusi ca aici s-a cam innorat si ca azi m-am cam prajit la soare, ow well ;;) am recuperat. Pei plimbat ce altcva sa faci pe acolo try 2 enjoy urslf si sa nu te mai vaiti, stai destul in buc!

Elena N. Mihaila: P.s. Robert pattison in prostia aia de film little ashes e gay. there’s smth with gay this season.

Eugen Vrabie: uuu trebe neaparat sa il vad si eu…cine stie poate fac si eu un anunt ceva…vroiam sa uploadez o poza dar nu reusesc…me too stupid for this

Elena N. Mihaila: Vai deci bad lines, bad acting, mi se pare o parodie la adresa geniilor llosa si dali. Anyhoo esti inca un novice take your time mie mi se pare *to bow for* ca trimiti si mesajele astea. Meow jinx nu ai voie sa faci ze furr ball noise.

P.s. Te ‘simt’ un pic cam sictirit or smth pe acolo, que pasa?

Elena N. Mihaila: inca un film ciudat: dogtooth :)) nu mi-ai mai raspuns snif snif nu-i bai ma mai vait un pic solo pe aici. deci daca m-ai vedea cum m-am prajit pe piept si pe burtica cu model asa, will crack yourself up :(( si m-a ciupit ceva de glezna vai de capul meu. geez weekend productiv ce mai.

Elena N. Mihaila: deci cand nu prea dau pe acasa mi se reproseaza, cand stau ctva zile la vegetat pana si tata ma ia asa intr-o parte sa ma intrebe, auzi dar tu esti bine, te-ai certat cu cineva, nu-mi place sa te vad asa: tata e dimineata, stai sa-mi fac o cafea si in rest voiam si eu ctva zile freee. geez :)) chiar mi-a placut avea o fata f serioasa. ca daca vrei sa pleci undeva in weekend sa te mai recreezi spune-mi sau sa mai calatoresti undeva pana in august cand plecati in ibiza. gata over and out keepin u updated.

Eugen Vrabie: mama dar ai avut ceva spor, nu gluma …. ai tinut tu jurnal in loc sa tin eu :*:*:*

Elena N. Mihaila: si ce draga te-au deranjat posturile mele? ;;) i can take them bk >:P

Eugen Vrabie: and still no change…afara ploua…pool party in dubii diseara…

Elena N. Mihaila: change will come, but not always when you want it, gotta wait for it…
dap ciudatica vremea, dar surprinzator cum nu am ce face i like it, se potriveste cu starea…
eh pool party migreaza la adapost, desi poate aveti noroc si nu ploua, sa fie doar asa un pic racorel…

Eugen Vrabie: tu esti de vina pentru vremea asta!!!

Elena N. Mihaila: Mai I can bring cold and especially wet but for completely other reasons…

Lasă un comentariu