Moda Masculina – tendinte toamna 2011

Top brand-uri de lux

Daca am luat pe rand cateva dintre brandurile pentru barbati care se gasesc si la noi, m-am gandit ca nu ar strica sa arunc un ochi pe podiumul unde toate tendintele iau nastere. Astfel am ajuns pe Style.com si inevitabil Burberry, Calvin Klein si Gucci au fost primele care mi-au aparut in minte pentru tendintele de toamna 2011.

Las fotografiile sa vorbeasca de la sine

Burberry Prorsum – “regal englezesc”

Calvin Klein – “protectia materialelor”

Gucci – “ 70’s rock star”

Un gând despre &8222;Moda Masculina – tendinte toamna 2011&8221;

  1. Imi place colectia Gucci si ideea cu 70’s rock star chiar ma incanta, mai ales ca tocmai mi-am luat o bratara pe negru, cu diamante, de la Gemstones Bijou, sunt incantat de achizitie. Am nevoie si de o noua geaca, imi place cum arata cea din imaginea 4.

Lasă un răspuns

