Vrabie versus Mihaila – femei versus barbati

Femeile și bărbații au trăsături de caracter care, cu timpul, au devenit clișee bătute în cuie. Femeile sunt emotive, plâng și joacă bridge. Bărbații sunt misogini, geloși până la modul violent și le place poker-ul.

Cu toate acestea, mai sunt și “degenerări” de la regulă. Ce ai văzut la sexul opus, care contestă clișeul menționat mai sus.

Vrabie

Autostradă – 139 km/ora – trafic intens – întuneric – 10:17 p.m. – drum de întoarcere – plictiseală – burta plină – gura uscată

– Te iubesc! Știi de ce te iubesc? s-a auzit dintr-un colț al mașinii. Pentru că… (bla-bla-bla-penis-mare-bla-bla)

Nici nu contează motivele. Crede-mă, atâta timp cât o face și o arată că o face, nu contează. Bucură-te de acele momente cât de mult poți. Nu pentru că nu te va iubi mult timp sau ceva de genul ăsta ci pur și simplu pentru că femeile sunt instabile.

– De ce nu îmi spui și mie asta? De ce nu te uiți și la mine? De ce nu mă apreciezi? Cum poți să glumești așa? Ai văzut cum mă privesc prietenii tăi!

(închipuiți-vă acest moment ca fiind imediat următor te-iubescului de mai sus și ca să fie peisajul complet, natura era udată de lacrimi mari, dese…și zgomotoase, adică plângea)

Femeile nu joacă bridge sau cel puțin nu cele pe care le-am întâlnit eu. Toate pe care le-am întâlnit au fost instabile, chiar și fără tocuri. Noroc că eu port 44. Poate de-aia trag la mine. Nu ai cum să nu le iubești când au atâta nevoie de tine. Femeile sunt emotive, plâng și sunt instabile.

Mihăilă

Bun acum că am stabilit că bărbații sunt niște “neanderthali fără rușini”, iar noi femeile știm cum suntem, știți și voi cum suntem, bipolaritatea sexelor este oarecum rezolvată. Multe nu am să spun, melodia mi se pare că lansează mesajul potrivit.

Însă există mereu un dar, unul de data aceasta frumos. Acum mai bine de un an am plecat împreună cu un specimen din melodia de mai sus într-o mică excursie departe de București. Drumul a fost lung, dar lin, plin de povești, întrebări și răspunsuri. Odată ajunși la destinație, surprizător că până atunci nu ne-am abătut aiurea de la drum, am avut câteva probleme în a ne găsi hotelul.

Cu toate că eram accesorizați cu GPS și Google maps pe telefoane, acest specimen m-a surprins. Cum? A dat semnal, s-a oprit pe dreapta, a apăsat pe avarii și a lăsat geamul jos: “Bună ziua, mă puteți ajuta cu ceva? Doresc să știu și eu cum se ajunge la hotelul acesta.”

Da, dacă vă vine să credeți un bărbat poate să lase de la el și să ceară îndrumări.

Lasă un răspuns

