Moda Masculina – h&m toamna iarna 11/12

H&M revine și pentru toamnă-iarnă 2011-2012 și dacă vrei să vezi în ce te bagi înainte de a merge la cumpărături, uită-te pe galeria foto de mai jos. Eu sfătuiesc să îți faci o listă și să pleci la vânătoarea de produse. Iubesc mănușile roșii de mai sus.

Eu recunosc că am avut oportunitatea de a mișuna prin magazinul h&m din București săptămâna trecută și cu toate că masculul care mă acompania nu a rămas fascinat de nimic, mie mi-au plăcut câteva piese care tind să fie clasice.

Am văzut piese inspirate din faimoșii ani ’60-’70, ținute nu atât de formale, combinații de materiale la care nu m-aș fi gândit, jachete cu guler mare, stilul military este încă foarte IN, cu toate că pantalonii rămân skinny pentru a putea fi băgați ușor în cizme.

Pe lista ta ar trebui să fie:

  1. un palton gri
  2. un costum elegant maro
  3. un pulovăr mare din lână
Un gând despre &8222;Moda Masculina – h&m toamna iarna 11/12&8221;

Lasă un răspuns

