Moda Masculina – Zara toamna iarna 2011

Am ajuns să vorbesc ca mama mea – “vai ce repede trece timpul” – parcă acum ne era prezentată colecția Zara primăvară-vară 2011. Cu toate că încă nu a început noul sezon, știți că industria modei se mișcă mult mai repede, cu câteva sezoane înainte. Și pentru că trebuie să fim pregătiți pentru vremea friguroasă, fotografiile colecției Zara pentru bărbați și tineri (Zara Young), toamnă-iarnă 2011 poate deveni lookbook-ul de care ai nevoie pentru un strop de inspirație.

Imaginea noii colecții Zara pentru bărbați este modelul american Sean O’Pry, care nu este străin acestui brand de haine, cei “doi” lucrând împreună și în trecut. Cu toate că mie una mi se pare o colecție mai matură, cu un ușor accent vintage al anilor Hollywood-ului “de aur” – Sean O’Pry este noul aviator modern – elementele “must have” din colecție sunt: paltonul roșu, paltonul albastru și un sacou maro.

Nici “Zara Young” nu se lasă mai prejos, iar în galeria foto puteți să vedeți colecția prezentată de modelul Jamie Wise. Ce îmi place din colecție mă întrebați? Nu mă întrebați? Ei bine tot o să spun: cămașa în carouri, pulovarele cu ochiuri mari și pentru un aer de James Dean contemporan – geaca roșie din piele.

Lasă un răspuns

