Vrabie versus Mihaila – zicala preferata

Încă de când suntem mici adoptăm ticurile celor din jur sau pur și simplu avem o vorbă a noastră prin care ne exprimăm enervant în mod repetat. Când eram mică mama mereu îmi zicea că îl îmbrățișam des pe “nu, nu și nu”. De când am crescut recunosc că am evoluat mult – am trecut prin ticuri verbale enervante – ca să ajung la ceea ce urmează.

Care este zicala ta preferată? (citat, proverb, motto)

Vrabie

“Fii tu schimbarea pe care o dorești în lume” – Mahatma Gandhi.

În principiu trebuie să nu mai spui: “băi dar nu se schimbă nimic în lumea asta, chiar nimeni nu vrea să acționeze?”. Trebuie să îți miști curul să și încerci să faci lucrurile bune pe care ți le dorești, chiar dacă lumea se va uita la tine ca la nebuni. Primul pas va fi ignorarea ta, dar mai apoi, cu puțin noroc, vei avea și ajutor din partea altora. Oricum trebuie să te înarmezi cu răbdare. Răbdare ce va fi răsplătită, pentru că faci ceea ce îți dorești. Trebuie neaparăt să fie un lucru bun din punctul de vedere al mai multor oameni, nu te pune pe asasinat sau mai știu eu ce prostii îți trec prin cap.

“Nu uita să faci doar ceea ce îți place” – Eugen Doru Vrabie

Dacă tot avem o singură viață, măcar să ne simțim bine. Încearcă să îți răsfeți poftele cu îndeplinirea lor. De la cel mai mic lucru, precum un somn de după-amiază, la a munci pentru fesul pe care ți-l dorești. Interesul poartă fesul și acesta trebuie cumpărat… Stresul ucide, deci nu te împrieteni cu el. Eu pe principiul ăsta merg și mi-e bine. Dar eu sunt nebun…

Mihăilă

De aproximativ un an am o vorbă “ne facem noi mari”. De multe ori constat cu stupoare că suntem mari de ceva timp, însă încă suntem în stadiul de formare. Ne influențează mediul înconjurător și ne împinge să ne formăm anumite păreri.

“Ne facem noi mari” este și principiul pentru care mulți luptăm în momentul de față – adică luptăm ca să ne afirmăm și dăm din coate să ne facem un rost al nostru pe lume. Când ești mare, în mintea mea, este perioada când tot ce vrei ți se îndeplinește pentru că lupți tu ca să ajungi acolo, nu mai este un părinte care îți suflă în ceafă “nu poți avea asta acum”.

Promit că “ne facem noi mari” și îi arătăm lumii de ce suntem în stare.

Lasă un răspuns

