Happy Feet Studio si Ladyfit

 

 

 

 

 

 

Odată cu venirea primăverii (luna mai) m-am gândit că ar fi timpul să mă motivez și să fac puțină mișcare. Dat fiind faptul că mai mereu îmi odihnesc mlădiosul trup pe un scaun, nu vreau să îmi pierd prietenia cu gravitația.

Bun, zis și făcut. M-am interesat de ce cursuri urmau câteva cunoștințe, iar în final am optat pentru Pilates. Am tot auzit de acest program în filme și în știrile cu vedete, încât trebuia să îl încerc și eu.

Pentru a înțelege mai bine, Pilates înseamnă o metodă cu peste 500 de exerciții pentru antrenarea întregului corp, a minții și a respirației. Acest sistem am aflat ca se mai cheamă și ,,Arta Autocontrolului’’, în timp ce tonifică mușchii și îmbunătățește mobilitatea.

Pe principiul “În 10 sesiuni vei remarca diferența, în 20 vei vedea diferența, iar în 30 vei fi transformat în întregime”, vă invit să citiți experiențele mele.

Happy Feet Studio

Pot spune că am fost norocoasă să nimeresc la Happy Feet Studio ca învățacel în arta Pilates și să nu fug de “muncă”. Instructorul Raluca Oana Aldea este un adevărat profesionist, care te susține mereu cu sfaturi:

“Stai drept, întinde piciorul și o să vezi cum lucrează. Nu trebuie să faci febră musculară ca să simți că se lucrează mușchiul și învață să respiri cum trebuie.” [două dintre “mantrele” care au rămas cu mine]

Un profesor cu diplomă, Raluca Aldea combină exerciții de Pilates, cu Yoga și de curând am auzit că și cu dans. Dacă vrei să afli mai multe poți intra pe site.

LadyFIT

Nu cred că mai este cineva de sex feminin care să nu fi auzit de această sală, respectiv de femeia care i-a pus bazele, Cori Grămescu.

După ce am început cu Pilates, iar Raluca Aldea m-a făcut să mă îndrăgostesc de acest sport, am zis să mai încerc și altceva. Cursul de Pilates de la LadyFIT (antrenor Romina), este complet diferit față de cel menționat anterior.

În primul rând am impresia că îmi lucrează mușchii mai mult, însă cel de sus mă și relaxa. O altă diferență este faptul că lucrezi doar la sol, pe saltea, exerciții în mai multe serii (la Happy Feet Studio se lucra mult și în picioare). Accentul se pune pe picioare și pe abdomen, iar Romina știe să te motiveze când poți, dar ești leneș.

“Prin exercițiile destinate zonei abdominale se urmărește, pe lângă dezvoltarea musculaturii și îmbunătățirea circulației sangvine și a musculaturii interne a zonei pelviene, cu rezultate benefice asupra vieții sexuale.”

Altceva nu îmi mai rămane să spun, poate doar că voi mai rămâne aici o lună, iar din toamnă aș vrea să mai “testez” două sali:

  1. Shape Art Pilates Studio
  2. Indi Cat Yoga Studio 
Lasă un răspuns

