Film: aprilie – iunie 2011

Dacă în postul cu filme ianuarie-martie 2011 ziceam că îmi doresc să văd trei filme: “Io sono l’amore” mi-a plăcut foarte mult – simplu, filmat boem, “Another year” este undeva între – îmi place relația dintre cei doi protagonisti, e genul de relație pe care și-o dorește fiecare, iar ultimul, “Rebel without a cause” m-a dezamăgit chiar dacă este o legendă, atât.

Acestea fiind zise filmele lunilor aprilie – iunie 2011

Așa cum bine v-am obișnuit, sunt un mic cinefil la început de drum și dacă tot am încheiat cu brio licența și facultatea de Jurnalism, să vă mai spun ce am vizionat în “pauza de la studiu” *wink wink*.

Secelecția mea de top 10 filme din cele 50 pe care le-am văzut.

  1. Une femme est une femme – recunosc că am dat peste el mișunând pe Facebook și bine am făcut pentru că este o capodoperă. Un film al anilor ’60 merită un 9/10.
  2. Mildred Pierce – este un film legendă, unde puterea unei mame triumfă. Anul acesta beneficiem și de un remake după această peliculă, mini serialul cu Kate Winslet în rolul principal. 10/10
  3. Paul – îl ador pe Simon Pegg, gata am zis-o! Dacă sunteți pe aceeași undă cu mine, aruncați un ochi și pe “Burke and Hare” sau pe “Shaun of the dead”. 8/10
  4. Fast Five – revenirea în forță a lui Vin Diesel nu a trecut neobservată, iar acesta a fost un film demn de Baneasa Drive in Cinema. 7/10
  5. Pirates of the Caribbean: on stranger tides – este un “must see”, însă cu toate acestea pentru un fan al seriei (știu replicile pe de rost), a fost o adevărată dezamăgire. 6/10
  6. Mission London – dacă seria celor trei luni care au trecut a fost acaparată de Oscaruri, seria aceasta a însemnat TIFF 2011. O comedie văzută înainte să îmi iau zborul din al doilea oraș de suflet din România (nu, primul nu este București, ci Sibiu). Merită 8/10
  7. X-Men: first class – este un film excepțional care pe prietenii mei i-a făcut să își dorească să revadă toată seria, acum că avem și prima bucată de puzzle. Ah lovely Mystique! 9/10
  8. Rio – deoarece îmi doresc să am câte ceva din fiecare categorie, acest film este o animație cât se poate de romantică, unde la fel ca în Fast Five se promovează orașul Rio. 7/10
  9. Transformers: Dark of the moon – văzut în avanpremieră de presă la IMAX pot spune că nu există alt mod de a vedea acest gen de film. Pentru prima dată la IMAX am fost cucerita și acum mă bucur că mă pot înțelege cu ochelarii 3D care înainte îmi dădeau dureri de cap. Este haios să fii în sala de cinema și să vezi cum se mișcă capetele oamenilor din stânga în dreapta și invers pentru a vedea tot ce se întâmplă pe ecran. 8/10 pentru sentimentul din sală și pentru prezentare, filmul de fel este slăbuț.
  10. The Kennedys – este un mini serial care a stârnit câteva controverse în America, iar părerea mea este ca merită văzut. Eu una am apăsat pe play pentru că îmi doream să văd cum interpretează Katie Holmes un rol destul de greu, cel al unei legende – Jackie O și pot spune “pălăria jos pentru redarea ticurilor chipului”. 8/10

Ce îmi doresc să văd în lunile care urmează?

Kung Fu Panda II – animație

Harry Potter and the Deathly Hallows part II

Midnight in Paris

Sleeping Beauty

Bonus: Super 8 – un film în care sper că voi vedea cât de frumos poate să crească Elle Fanning și cât de important este un film ca acesta pentru lansarea unor tineri actori.

Lasă un răspuns

