Shoshonel si Shoshonica: S4Ep4

“Luni, marți, miercuri, joi sau vineri…”

Sâmbătă: azi ai fost drăguț și alintat, însă nu m-ai lăsat o clipă să citesc, în timp ce leneveam ca două maimuțe la soare. Shoshonica a avut grijă de tine și am mai crescut un pic împreună.

Duminică: orice ziceam trebuia să mi-o întorci. Of caracterul ăsta al tău ironic, dar cine se aseamănă se adună era o vorbă din popor.

Luni: ai fost ciudat, deși păreai să îți revii după un început de zi fierbinte și tumultos. Zânele noastre erotice nu au ținut cu noi. Eu m-am supărat, am tot dat-o în bară cu „împăcarea”, dar cum citisem pe profilul de Facebook al unei bune prietene:

„the people that are the HARDest to love are probably the ones that need it the most”

Marți: azi ți-am simțit lipsa. Am fost aproape însă atât de departe. Bine că aseară odată cu întâlnirea noastră nocturnă „m-am încărcat de tine”.

Miercuri:

Shoshonica: nu-mi zici și mie ceva drăguț?

Shoshonel:


Shoshonel: dar de mine cine are grijă?

Shoshonica: cum adica cine? Shoshonica ta

Shoshonica: hai zi-mi ceva ca o pufoșenie mică pe care să pun capul și să dorm

Shoshonel: tu nu ai primit?

Shoshonica: ba da, dar vreau să aud și ceva de la tine

Shoshonel: asta este de la mine

Shoshonel: ascultă de la început până la coadă

Shoshonica: Shoshonica iubește

Shoshonel: acesta este unul dintre cele mai frumoase momente pe care le-am văzut într-un film

Joi: Astăzi te-am alintat pentru că te-ai trezit morocănos și tare drăgut a fost. După, deși m-ai supărat rău – nu e vina ta, hormonii – tot ne-am revenit și am mai învățat un pic despre lucrul în „echipă de doi”.

Vineri: azi o să îmi fie dor. Trei zile de dor. Doare?

Lasă un răspuns

