Shoshonel si Shoshonica: S4Ep3

“The little red book”

Shoshonei Avatar
Make avatar

Din seria “gânduri feminine”, Shoshonica vă invită să îi invadați un pic intimitatea…

Ce vreau astăzi să îți spun?

Te iubesc pentru că mă faci să mă simt în siguranță, mai ales atunci când ne liniștim și ne dedicăm o oră cocoloșiți sub pătură pe canapea.

Te iubesc pentru că – “the anger of lovers renews the strengh of love” si mai mult pentru că nu încetezi să fi un visător.

Este o zi plină, iar eu nu mă gândesc decât la dimineața de ieri când amândoi am deschis ochii și lumea s-a oprit.

“We do not need to think alike to love alike.” – Francis David

Avem atâtea lucruri de făcut împreună, iar lista noastră de abia așteaptă să fie și mai plină.

Lasă un răspuns

