Moda masculina – tinute alb complet

Pentru mine weekend-ul pe care tocmai l-am lăsat în urmă a fost unul aniversar, cu adevărat surprinzător. Pe lângă faptul că am sărbătorit cel mai important bărbat din viața mea, acela care mi-a dăruit jumătate din ADN, am primit și un “cadou” neașteptat.

Un alt bărbat de pe locurile fruntașe ale top-ului meu a făcut ceva despre care până de curând zicea: “Eu? Nu am făcut asta de 7 ani, nu pretind să o fac acum.”

S-a ras complet pe față, a făcut-o pentru mine și oricât de “gol” părea, vreau să îi mulțumesc prin “te iubesc” și aici, în scris să îi mai zic odată cât de bine arăta.

Vara a venit și chiar în momentul când scriu aceste rânduri eu una nu mai suport hainele care îmi acoperă corpul. Însă cum societatea (și nici pudoarea) nu ne permite să umblăm după cum simțim pe stradă, m-am gândit să vorbim un pic despre ținutele “all white”.

La final am făcut iar o selecție de ce a mai apărut nou pe Mr. Porter și pentru un strop de noutate vă sfătuiesc să aruncați un ochi pe clipul de mai jos.

http://www.wirewax.com/embed/5001216/ffffff/

Ținuta masculină – alb complet

Pentru mulți bărbați albul este o non-culoare ternă. Pentru alți masculi aceasta este o adevărată culoare din care se poate alcătui o ținută sau chiar să accentueze un look conservator. O cămașă albă te va scoate mereu din încurcături, la fel cum un tricou polo alb definește prospețimea.

Totuși ce faci când îți dorești mult mai mult? H&M a venit în forță cu albul din noile colecții, iar următoarele idei le completează:

Vrei să fii elegant, îmbrăcat mai clasic decât cu faimosul costum-de-la-birou? Atunci ar trebui să îndrăznești să porți un costum alb din bumbac și mătase. Iar dacă faci acest pas, încearcă să stai departe de băuturile care păteaza. (tip: sau să nu desfaci o portocală când ai o cămașă albă cu mânecă scurtă, pantaloni scurți și mocasini bej, pentru că inevitabil o să te stropești!)

Costumul este prea mult? Sacou alb (sau nude în carouri) și pantaloni scurți este look-ul ideal.

Dacă te-ai săturat atât de pantalonii de la costum, cât și de blugi, reorientează-te către pantalonii chinos.

Mie una mi se par dificili pantofii albi, însă nu imposibili, mai ales dacă sunt stilul vintage, de gangster – wing shoes.

Pentru serile răcoroase nu uita să îți achizitionezi și un cardigan alb, croșetat cu ochiuri mari, care să cadă lejer pe tine, iar la capitolul accesorii: aruncă un ochi pe gențile albe de la Tom Ford.

P.S. Se spune că cel mai bine este să te razi imediat după duș sau chiar în timp ce faci duș, iar când o faci să fie în sensul creșterii firului de păr. Pentru siguranța ta evită să îți iei aparatul de ras cu tine și să profiți de fiecare stop.

Sursa: doitreisi și Esquire – “The Big Black Book”

Lasă un răspuns

