Noul Copilas – BenQ S1420

În ultima vreme m-a cam părăsit tehnologia. Aparatul meu de fotografiat Sony m-a lăsat la datorie, dealtfel și obiectivul din kit de la Nikon – mă fac eu mare și îmi iau eu obiectivul cel mult dorit. Până atunci, pentru că am tot scris despre ele: BenQ cel slim și BenQ cel classy, am ajuns într-un final să mi-l doresc pe BenQ S1420.

Hotărâți l-am comandat și de atunci nu ne mai oprim din jucat cu el. Pentru a înțelege mai bine despre ce povestesc aici, trebuie să aruncați un ochi pe galeria foto de mai jos. Însa o să vă mai spun că modelul S1420 este foarte simpatic, ușor de purtat, iar textura materialului portocaliu face imposibilă zgârierea – perfect, pentru că sunt o neîndemânatică (oricum aveți și husă neagră la el).

Ce m-a făcut pe mine să aleg acest model? Chiar mi-a plăcut ambalajul. Recunosc, sunt superficială. Însă cele mai importante lucruri pentru mine au fost “Shooting Mode”-urile: de la cele comune (Auto, Portrait, Landscape), la cele mai haioase pentru tineret (Self portrait, Love portrait, Fisheye și preferatele mele Lomo & Web auction – le vedeți mai jos în fotografii).

Acum că v-ați satisfăcut curiozitatea tehnologică, nu vreau să vă mai rețin mult. Pe final, aș vrea să vă explic un pic și povestea din spatele fotografiilor.

  1. Prima zi când l-am cumpărat.
  2. Aperitiv: brie, fructe și vin. Pe fund de lemn special pentru brânzeturi – mândria mea.
  3. Idem
  4. Noi doi 🙂
  5. Felul principal scoici în sos de unt/lamaie/usturoi cu paste. Un sfat vă dau, nu puneți lămâia în sos, deoarece scoicile o vor absorvi și vor fi ca niște bureței cu lămâie – yeak! Învățați din greșelile noastre.

*Următoarele sunt pe principiul “Pătratul a încercat”.

*Iar dimineața de duminică a adus “Hamburgeri mahmuri în casă”. Ce conteaza este că am încercat și o să tot încercăm.

Un gând despre &8222;Noul Copilas – BenQ S1420&8221;

Lasă un răspuns

