Moda masculina – barbatul G-Star Raw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ce am mai făcut săptămâna asta? Ei bine, pe lângă primul capitol al licenței și încercatul să nu-mi înfig o furculiță în ochi când a trebuit să pun diacritice celor 15 pagini de până acum – mi-am aruncat ochii (dacă tot au rezistat) pe Raw Magazine.

Acest post îl dedic bărbaților de a căror ochi (am ceva cu acest organ), mă împrumut pentru a-mi corecta licența. Știu, știu, sună un pic a Jeepers Creepers, așa că hai să încetez cu aberațiile și să vă las cu galeria foto.

G-STAR RAW – haine și încălțăminte

Plus ca bonus la sfârșit v-am mai pus câteva modele de papioane – old male craze.

Mici obeservații:

  • ca și în cazul colecțiilor feminine care conțin denim și in cele masculine croielile din jeans sunt mult mai minimaliste față de anii anteriori.
  • linia blugilor se termină înaintea încheieturii piciorului.
  • încălțămintea puteți să o vedeți direct aici, chiar au câteva modele simple, însă drăgălașe.
Lasă un răspuns

