Shoshonel si Shoshonica: S3Ep2

Incursiune în numerologie

10 luni. Aproximativ  40 de săptămâni, 300 de zile și 7200 de ore. În jurul a 65 de filme văzute împreună. Peste 5 drumuri făcute pe autostrăzi, mulți kilometri.  Sub 10 concerte însă suntem pe drumul cel bun,  16 meniuri am adunat (unul cu un complice – mama lui Shoshonel), mii de mesaje primite pe telefon (6000 dacă îndrăznesc să zic, mulțumim Vodafone).

Da știu că este tipic feminin această numerotare, însă s-a demonstrat cu vârf și îndesat că Shoshonica este o femeie. Dacă ar fi să număr în câte locuri avem amintiri cred că ar trebui să iau calendarul,  fiecare zi pe rând și dacă ar fi să mă gândesc câte săruturi au fost până acum, mai țineți minte episodul doi din primul sezon?

De-a lungul acestor luni ne-am împărtășit câteva dintre visele noastre adunate până acum și treptat ne ajutăm reciproc să le îndeplinim. Paturi – oare câte am împărțit până acum, dacă au fost trei doar în București?

Ne-am împărtășit trecutul, cu bune și cu rele. Shoshonel câștigă la acest capitol pentru că este pe această lume cu doi ani înaintea Shoshonicăi. Da, da, știu Shoshonel o să zică acum că sunt doi ani și jumătate. Fie, cum zice el.

Am mai împărțit multe melodii, Shoshonel o tachinează câteodată pe Shoshonica pentru gusturile sale muzicale, dar nu contează. Asta deoarece pe lângă tot ce am zis până acum am mai împărțit temeri, lacrimi și gânduri care ne-au apropiat.

Va urma.

Foto: Elena Nicu

Lasă un răspuns

