Moda masculina – bunatati virtuale

După cum am promis, nu o să dispar complet de pe blog, chiar dacă timpul meu de pierde-vară s-a redus considerabil. Cu toate acestea nu am putut să mă abțin să nu arunc un ochi pe bunătățile virtuale de pe Mr. Porter, cu o mică deraiere pe Funklinks.

La capitolul sacouri am mai descoperit câteva minunății, însă dacă vrei să achiziționezi unul special în acest sezon – încearcă unul pe albastru. Dacă nu te încumeți sau nu știi cum să-l asortezi, îți dau eu câteva sfaturi:

  • Sacou albastru deschis, cămașă albă, pantaloni scurți belumarin, mocasini albaștri și ca să mai schimbăm un pic, curea maro.
  • Sacou albastru închis, cămașă sau tricou alb, pantaloni eleganți însă dintr-un material mai lejer și mocasini maro închis. Cravată doar dacă este absolut necesar. Iar la același sacou poți adăuga blugi prespălați în partea de jos, suflecați dacă ai curaj și o pereche de șosete colorate.
  • Sacou bleumarin, cămașă bleo, cravată în dungi (alb, galben, albastru – să nu fim ca tricolorul mioritic), pantaloni bej și o pereche de pantofi trendy-casual, cum sunt cei de la Lanvin în fotografia de mai jos.

Cum să cumperi un costum?

Știu că revin la această dilemă, însă multă lume este nedumerită când vine vorba despre alegerea costumului potrivit. Cheia principală rămâne proba, ca să vezi dacă vine cambrat pe corp. Îți dorești foarte mult un costum însă nu-ți vine bine, nimeni nu te reține să nu te duci să-l faci la un croitor ca să atingă perfecțiunea.

Cu toate acestea, dacă vrei să știi cum se cumpără un costum de dinainte sau chiar online: nu te grăbi, documentează-te și află-ți măsurătorile exacte. Apoi mare atenție cu lungimea pantalonului.

Chiar dacă în zilele acestea este o modă ca pantalonul să fie de obicei mai scurt, eu zic ca pentru început să rămai la tiparul clasic: în spate să vină deasupra tocului de la pantof, în față undeva pe la jumătatea încrucișării șireturilor.

Culori și imprimeuri

Pentru că sezonul acesta este un must să ne atașăm de culori, cămașa albă cu fluturi albaștri și bleo, ar fi un început bun. Dacă vara îi mai sufleci un pic și mânecile, vei avea un look cât se poate de trendy.

Cu un cocktail în mână, vară: “te aștept” – mai rămâne să zici tu! Un lucru te-aș mai sfătui: lasă imprimeurile de genul florile din hawaii pentru locul unde au luat ele naștere.

Funklinks de România

Pentru că am menționat acest nume la început, vreau să vă spun că m-am îndrăgostit de aceste accesorii masculine. Funklinks sunt niște butoni colorați, perfecți pentru toate tipurile de evenimente. Iar câteva modele vă așteaptă în galeria foto de mai jos, restul pe site-ul lor. Eu deja am cumpărat o pereche și am făcut-o cadou.

Lasă un răspuns

