Moda masculina – Mr. Porter

Mr. Porter este un site/magazin online cu branduri de top, de care m-am îndrăgostit acum ceva timp. Odată am plecat în căutare de ce mai este la modă pentru bărbați și de când am dat peste el, aici am rămas.

Este simplu, are haine, pantofi, accesorii și multe sfaturi demne de luat în considerare. Un sfat și din partea mea, odată la ceva timp intrați să vedeți ce haine noi au mai apărut, chiar merită.

Uite peste ce am dat eu zilele trecute

Mie una mi-au plăcut foarte mult următoarele:

  1. sacoul maro de la E. Tautz,
  2. pantalonii de la Jil Sanders,
  3. slipii colorați de la Orlebar Brown
  4. cureaua de la Paul Smith
Lasă un răspuns

