Moda masculina – sacouri 2011

Știu că în ultima perioadă s-au căutat foarte mult noile modele de sacouri bărbătești, sezoanele primăvară-vară, dar și toamnă-iarnă 2011. Așa că normal, am plecat și eu la vânătoare să văd ce se poartă.

De la cele simple (Dior, Viktor & Rolf), la cele cu puțin saten (Margiela), la cele mai colorate (Dsquared). De la cele care au cusături clasicele, la cele cu unele mai chic (Band of Outsiders). De la sacourile cu un set de nasturi, la cele cu două, nu-mi mai rămâne decât să vă invit să vă uitați pe galeria foto.

Pe lângă mărcile de mai sus am mai găsit sacouri de la: Armani, Calvin Klein, Givenchy, Galliano, Lanvin, Marc Jacobs, Paul Smith, Tom Rebl, Tonello, Xagon si Zzegna.

Nu uitați că un sacou trebuie să fie cambrat, așa că este un must să-i dedicați puțin din timpul vostru și să mergeți la un croitor.

Foto: click pe fotografie pentru a vedea sursa.

3 gânduri despre &8222;Moda masculina – sacouri 2011&8221;

    1. Eh eu am cautat exemple de modele, acum firmele mari sunt modele de inspiratie pentru multe alte nume mai mici, rabdare si spor la cautat 😀 daca vezi pe undeva sacouri care seamana cu acestea, nu ezita sa scrii aici.

Lasă un răspuns

