Moda masculina – recunoasterea stilului

Ca să știi ce look să-ți faci în noul sezon, pentru început, ca bărbat trebuie să-ți dai seama care este stilul tău. Mai mult ca sigur mulți dintre masculi nu își recunosc stilul, fiind undeva între sport confortabil și trendy elegant – elegantul 100% este cam ocolit.

Părerea mea, asta și pentru că am vorbit cu mai multe specimene masculine, este că cel mai ușor se recunoaște stilul făcându-ți o carte mentală cu look-uri. Poți să urmărești mai multe celebrități masculine și să extragi ideile care crezi că ți se potrivesc.

Acum nu înseamnă să copiezi acea persoană, fii creativ. Cheia este să-ți găsești o muză a stilului, să te inspiri și să treci mai departe. Dacă urmărești o perioadă îndelungată de timp un om, pentru faptul că îți place stilul lui, treptat o să ajungi și tu să îți intuiești următoarele look-uri, ca să se potrivească la perfect cu ocaziile care se ivesc.Ca în orice alt domeniu, în primul și în primul rând, trebuie să te cunoști pe tine. Eu, ca femeie, sunt dăți când nici nu am nevoie să probez o rochie:

  1. Pentru că știu că nu-mi scoate în evidență atuurile și chiar dacă îmi place, nu o să o cumpăr;
  2. Pentru că știu că o să-mi vină ca turnată și mă duc să o cumpăr direct.

Dacă look-urile mentale nu vă ajung, făceți-vă un dosar în calculator unde să strângeți idei de cum să vă îmbrăcați (poate că aveți unele haine, doar că nu v-ați gândit să le combinați așa): fotografii cu bărbați care au atins high-style-ul pe care vi-l doriți – promit că nu o să păreți metrosexuali pentru că faceți asta.

Mai mult, o să vă ajute și când o să mergeți să vă cumpărați ceva. În loc să cotrobăiți cu zilele prin magazine, pentru acel item nou, acum o să mergeți direct la țintă.

Inventar:

  • Ai nevoie de un costum albastru elegant
  • Cămași albe formale
  • Tuxedo ar fi prea mult?
  • Bine atunci măcar încă un costum gri
  • Cămași casual
  • Tricouri, multe tricouri colorate
  • Multe perechi de blugi
  • Trench – de preferat faimosul bej
  • Multe pulovere (de la cele “familiste” în carouri, până la cele cu anchior – decolteu în V, pentru cei nefamiliarizați)
  • Pantaloni scurți (pulpele bărbaților mi se par sexy)
  • Și mai multe curele
  • Șosete statement! – adică colorate
  • Eșarfe și ochelari
  • Măcar o pălărie pentru vară
  • O brățară cu o istorioară în spate
  • Mocasini confortabili, de preferat în culori calde.

Un strop de inspirație:


Sursa: Mr. Porter

Lasă un răspuns

