Moda masculina – Accesorii part II

Partea II – eșarfe (papioane, cravate), curele, batiste, butoni și accesorii de pus pe cap

De puține ori ne gândim că și masculii din viața noastră au nevoie de accesorii pentru a ridica un look, de la stadiul de mediocru, la hip. Părerea mea, ca femeie trebuie să știi cum să te accesorizezi pe tine, dar și cum să-l ajuți pe bărbatul de lângă tine să arate mai bine sau să știi ce cadouri să-i cumperi.

Luna martie, cea dedicată cu precădere femeilor, pentru că de ceva timp nu mă mai gândesc decât la persoana mea, eu vreau să o dedic bărbaților. Mai mult, am început să mă interesez despre ce mai poartă bărbații din ziua de astăzi, când am rămas în pană de idei pentru un cadou.

Acestea fiind zise, eu vă invit să vă aruncații ochii peste o selecție de accesorii pentru bărbați:

1. Eșarfe (papioanele și cravatele subțiri nu se vor demoda niciodată, ce se mai aude de acele de cravată?)

2. Curele (nu uitați că se poartă și bretelele, de preferat cele negre.)

3. Batistele știu că nu se mai poartă, însă batistele de pus la sacou (imprimate cu inițialele posesorului) revin triumfător că un accesoriu clasic și elegant.

4. Accesorii de pus pe cap (pălării și beanie-uri)

5. Butonii pentru un bărbat adevărat!

Trebuie să recunosc că nu am cumpărăt niciodată butoni și nici nu m-am gândit la ele până acum, pentru a întregi costumul unui bărbat. Cu toate acestea, țin minte când tatăl meu trebuia să meargă la evenimente și pe ultima sută de metri își căuta cu disperare butonii, lăsând alegerea finală pe seama mamei. Deci vedeți și noi femeile trebuie să ne documentăm în legătură cu ce se mai poartă pentru sexul opus.

Părerea mea este că dacă văd un bărbat îmbrăcat clasic într-un costum, o să-i recunosc meritul încercării măcar. Însă dacă văd că are și butoni, acesta este mai mult ca sigur un simbol al bărbatului stylish.

Fie că sunt la un preț decent sau ridicat, puteți să vă bazați pe o pereche de butoni.

6.  Dragilor, așa pe final, mai mergeți cu vreun stilou, pix special după voi?

Sursa: ArashMazinani Mr.Porter LivingYoung FameWatcher și Esquire

2 gânduri despre &8222;Moda masculina – Accesorii part II&8221;

  1. Johnny Deep deci TOT TIMPUL s-a imbracat intr-un mod extraordinar si il ador si ca actor si ca „dresser” in mod initial comentez la orice fel de blog mai ales de cand am si eu dar la tine pe blog am venit cu un scop… sa ma informez ” I love to
    dress-up ” sunt ca o fata ^_^ dar mai mult si mai mult eu imi cos haine …am o pereche de blugi de fac pipi din picioare pe orice colectie al lui Catalin Bote’…. pentru un tip ca mine care isi face hainele …. ceva linkuri sau idei ai ? 🙂 ms mult, foarte de ajutor postul…. tine-o tot asa …. ne vedem pe twitter eventual poate treci pe la mine prin blog! O zi frumoasa sa ai …

Lasă un răspuns

