Camera 3C: DallesGo – Curs de stilism si tendinte

Luna a treia, ultima lună

Prima săptămână – Ioana Avram

Ultima lună a început cu al treilea și ultimul curs predat de doamna Ioana Avram, de data aceasta parca au fost mai multe informații noi:

  • Paleta Pantone – paleta de culori după care se ghidează lumea modei (de la haine, la accesorii și așa mai departe).
  • “Buyer-ii” de la h&m sau Bershka sunt diferiți pe țări, pentru că gusturile diferă de la țară la țară.
  • Am înțeles un pic și despre ce înseamnă venitul discreționar (banii care ne rămân în fiecare lună pentru cheltuieli de răsfăț, cum le zic eu), pe care se bat oamenii de la marketing.
  • Doamna Avram a vorbit un pic și despre cei care practică “red road trip”, adică despre oamenii care pleacă să cutreiere lumea doar cu o geantă pe umăr.
  • Am vorbit și despre curentul Harajuku – strada din Japonia, pe care duminica se adună oameni îmbrăcați în curente diferite: gotic, lolita.

Ca de obicei, trebuie să-i admir felul funky de a se îmbrăca – homeless style: jambiere la maini, layers și faptul că m-a uimit cu ceva ce a zis, “teatrul este pentru elitiști”, ea nu este unul, preferă concertele sau librăriile. Am înțeles a doua parte, însă nu cred că oamenii care merg la teatru sunt elitiști.

A doua săptămână – Revenirea lui Marian Pălie

Pot spune că i-am simțit dorul. Acum pot să fac o mare diferență, partea lui de curs, este cea mai distractivă și chiar se învață multe lucruri mai ușor.

Ne-a povestit foarte puțin despre ce s-a întâmplat la Berlin Fashion Week (de ceva timp știm că nu mai colaborează cu revista Elle) și vrând să nu ne mai împuie capul cu date pe care le putem gasi pe Internet, am dat drumul la practică.

Am fost mai multe grupe, cu mai puțini oameni și s-a lucrat mult mai bine – fiecare echipă a făcut câte două ținute: aveam haine și modele aduse de organizatori.

Dacă ești deschis la informație, chiar înveți anumite șiretlicuri de stilism, în urma acestor joculețe pe echipe. Înveți atât din greșelile tale, cât și din ce au facut ceilalți.

A treia săptămână – Doitreiși

Penultima săptămână a decurs aproape la fel ca cea anterioară, multă practică practică practică și dl. Pălie care le repeta constant modelelor:

“Eleganța unei femei se vede după felul în care stă pe tocuri, deci stați DREPTE!”

Ce am mai aflat nou, este că Marian Pălie împreună cu câțiva asociați au lansat un site cu lucruri care le plac lor și dacă vreți să vă aruncați un ochi, here it goes doitreiși!  Sunt curioasă cum o să fie primit.

A patra săptămână – Absolvirea

Din păcate încă nu am primit fotografiile ca să le postez aici. Mai jos sunt ce am găsit pe pagina DallesGo de pe Facebook, însă chiar a fost un ultim curs memorabil.

Ședința foto cu totul inclus: make-up, fotograf și normal noi ca stiliști (am venit cu o ținută de acasă și am îmbrăcat un model), a decurs cât se poate de bine și de repede.

Concluzie: dacă ai timp liber, fonduri, înclinații pentru acest domeniu și vrei să-ți găsești o oarecare structură, acest curs este pentru tine. Dacă dorești o experiență care să-ți schimbe viața, trebuie să faci mai mult.

Eu m-am entuziasmat mult la început, însă treptat m-am potolit și pot spune că a fost o experiență despre care o să vorbesc în viitor. Acum nu știu sigur dacă aș mai face și o continuare a cursului, asta dacă ar exista. Însă cine știe, mă pot lăsa convinsă într-un final.

Cu toate acestea, dacă vă interesează acest gen de cursuri, puteți afla mai multe pe intrefete.ro

Lasă un răspuns

