Shoshonel si Shoshonica S2Ep7

Shoshonel și „ceasul biologic”

Shoshonelului meu îi lipsește „ceasul biologic” – de unde reiese asta? Nu poate să nu întârzie, iar dacă nu întârzie ajunge devreme și se supară (a se citi dă vina pe mine că EU întârzi mereu). Niciodată nu ajunge la timp, am ajuns chiar să îl mint cu ora sau să-i zic că am ajuns când eu încă sunt pe drum, doar ca să-l fac să vină mai repede.

Câteodată a sa Shoshonica își găsește de lucru în timp ce-l așteaptă, însă de multe ori se supără, cu precădere când află că motivul era „nu-mi găseam o curea”. Pe lângă curea, se știe că procrastinarea este darul lui, încă de la naștere. Un alt motiv este că lumea deja s-a obișnuit cu faptul că întârzie, deci trebuie să-și păstreze reputația.

Cred că nu-i mai rămâne Shoshonicii decât să-l răsplătească dacă ajunge mai repede. Pentru persoanele care întârzie cronic, cred că merge să aplici același tratament că și în cazul patrupedelor, nu? Dacă Shoshonel minte până și când zice că ajunge în 10 minute, deja se știe că trebuie să dublezi timpul ca să afli adevărul.

Citind, Shoshonica a aflat că cei cu deficiență de punctualitate nu știu să-și gestioneze timpul și chiar așa este. Analizându-l pe Shoshonel (nu o să se supere că fac asta, orgoliul lui este periat când este analizat), îmi dau seama că el într-un timp scurt vrea să facă mult prea multe lucruri, iar când încerc să-i explic că nu avem când să le facem pe toate, chiar nu realizează că nu se poate.

Oficial are nevoie de o asistentă, o Shoshonică care să-l tragă mereu de urechiușă și să-i noteze lucruri sau să-i aducă aminte ce trebuie să facă. Pe principiul când amandoi avem nevoie de atenție – atenția mea este orientată către el, atenția lui este orientată tot către EL.

Shoshonei din întreaga lume – stop snoozing your life! (și nu mai motivați că nu este vina voastră, „Universul, ce să-i faci?”)

teaser: Ménage à…cum?

2 gânduri despre &8222;Shoshonel si Shoshonica S2Ep7&8221;

  1. Pot sa-i dau un sfat lui Shoshonica? Pe viitor, sa aplice metoda prietenilor mei: sa-i spuna lui Shoshonel sa vina cu 30 de minute mai devreme, ca sa poata ajunge si el la timp 🙂

    1. Shoshonica apreciaza si multumeste. Totusi ce inteleg eu din ce ai zis tu acolo, este faptul ca prietenii tai iti fac tie asa? tsk tsk nu este frumos. Shoshonica prefera totusi sa-l ‘ameninte’ cu o recompensa ceva daca ajunge la timp.

Lasă un răspuns

