Zile fashion din viata mea

Nu am mai făcut de mult un post cu lumea ce mă înconjoară și cu ce m-am mai îmbrăcat, așa că am zis să revin cu două ținute. Chiar dacă vremea nu prea mă susține să fiu îmbrăcată cât mai vesel colorat, asta a ieșit.

Ce este haios, este revelația mea că am multe haine de la h&m și că am ajuns să alcătuiesc look-uri doar cu haine de la această marcă. Acestea fiind zise, până la sfârșitul lunii martie, când poposesc și la noi, uitați-vă pe următoarele.

Cu această ocazie vreau să-i mulțumesc mamei că acceptă mereu să-i împrumut bijuteriile și celor de la Chou Choux, pentru perechea de mocasini cu fundiță.

Lasă un răspuns

