Shoshonel si Shoshonica S2Ep3

Spune, Răsplătește, Ignoră

Da, Shoshonica este supărată pe Shoshonel. Să nu credeți că exagerează, chiar are motive serioase: mereu o tachinează, o mușcă, glumește pe seama ei, ce să mai zic că atunci când ea este supărată și are chef așa de “scandal” – Shoshonica se rușinează, țipă și el la ea.

Shoshonel oficial trebuie să mă înțelegi și să mă iei așa cum sunt. Deja știu ce o să zică “dar te accept așa cum ești, însă este dreptul meu să mă supăr pe tine”.

Ooof!

Bun, acum că m-am descărcat, vreau să vă mulțumesc pentru atenție și să vă dau un sfat: bărbatului trebuie să îi spui ce vrei (și ei dacă vor ceva, orice, trebuie să învețe să se deschidă, nu pe toate ne cheamă Mafalda), trebuie să-l răsplătești cu vorbe bune (sau cu altceva mai creativ) când face ce trebuie sau când are dreptate și cel mai bine este să-l ignori când greșește sau când nu-ți place felul lui de a reacționa, pentru că știi că poate mai bine.

Totuși, chiar și după ce am spus aceste lucruri, nu uita că și pe tine trebuie să te șlefuiești din când în când. După o perioadă, când deja îl cunoști, încearcă să nu mai faci lucrurile care îl scot din minți și dacă vrei ceva de la el, pune în practică ce ai învățat – cum să-l iei pe ocolite și să zică “DA”.

Spor la “Shoshonit”!

teaser: Sfântul Valentin.

2 gânduri despre &8222;Shoshonel si Shoshonica S2Ep3&8221;

Lasă un răspuns

