Suveniruri din blogosfera

Sau altfel spus, cum vânez eu posturile pe anumite bloguri de  modă. Ca orice femeie, îmi place moda, știu câteva lucruri și îmi asum faptul că mai am multe de învățat așa că încerc să fiu cât mai deschisă în fața noilor provocări ale blogosferei.

Când simt nevoia să-mi stârnesc într-un fel imaginația, încep să mă documentez cu ce oferă piața. După zilele ce au trecut, cum am fost absentă pe Internet, am zis să văd ce lucruri au mai fost postate. Fotografiile care urmează mi-au atras atenția și provin de pe mai multe bloguri: Miss Pandora, Cherry Blossom Girl, Sartorialist, Trend Hunter și Altamira.

Un click de inspirație

That’s all folks,
Bonne fin de semaine.

Lasă un răspuns

