Elena fara de Internet

Acum ceva timp, când făceam o listă de posibile subiecte pentru blog, voiam să mă asigur că mereu voi avea ce scrie, trecusem și: experiment – un weekend fără Internet. Culmea ironiei, de vineri am avut deficiențe tehnologice. Calculatorul meu nu primea Internet, deși eu avem Internet în casă – alt calculator mergea.

Dacă merge Internetul pe alt laptop, dar pe al meu nu merge, pentru mine este același lucru cu a nu merge. În al meu am toate datele, am multe Bookmarks de care nu mă despart și așa mai departe.

Bun, cum nu știam care este problema, am zis că este de la mine și așa laptopul meu cerea o formatare pentru că la tot pasul întâmpinam erori. Zis și făcut. Mândră posesoare a unui Windows 7 în urma formatării, am ajuns acasă ca să constat că tot nu merge Internetul. Am sunat la cei care dețin această putere asupra mea și au zis că rezolvă. Au rezolvat, însă pentru o scurtă perioadă de timp, o foarte scurtă perioadă de timp.

De vineri până marți am stat fără Internet. Elena fără de Internet nu este o persoană plăcută. Este irascibilă, ironică, zeflemitoare și pot să caut în dicționar alte sinonime, dar cred că s-a înțeles ideea. Această Elena nu-mi place, se enervează când nu ar fi cazul și jumătate de zi nu este în stare de mare lucru.

După, se calmează și chiar își dă seama că așa este mai liniștită, o altfel de liniște, creierul ei chiar îi mulțumește că nu este invadat constant cu informație nouă și devine mai productivă. Se mulțumește să facă câte un singur lucru, căruia i se dedică complet. După această perioadă, caracterizată ca fiind liniștea de dinainte furtunii, începe iar potopul, sunatul la cei care dețin puterea tehnologiei absolute și întrebat pe toată lumea cum poate rezolva problema.

Acum Elena este liniștită, are Internet, dar parcă înainte era mai fericită. Ce a ajuns să facă Internetul din ea, nu poate să stea fără să mișune pe câte un blog, asta lăsând la o parte că mai are și Internetul de pe telefonul mobil, care căteodată o trezește noaptea din somn.

Elena s-a descărcat și dacă cineva îi vrea binele, ar trebui să o provoace la o săptămână fără Internet. Iar acea persoană ar trebui să știe că Elena are muulte posibilități de a face rost de conectivitate. Ergo ar fi bine să specifice exact, în detaliu, care Internet nu are voie să folosească: din calculator, din calculatorul prietenilor, stick de Internet, Internet pe mobil, zic să ne oprim aici.

Foto: Epix

Un gând despre &8222;Elena fara de Internet&8221;

  1. Cunosc :)) Ce mi se pare mie cel mai amuzant insa sunt acele 2-3 minute de dupa ce realizez ca intr-adevar nu imi merge internetul in care zici ca-s de pe luna. M-am invatat sa am acces la internet non-stop si o veste ca asta ma ia prin surprindere; raman pe time-out un pic pana sa ma hotarasc ce altceva sa fac.

Lasă un răspuns

