Moda Masculina – Lanvin pentru h&m barbati

Cum sunt o mare consumatoare de blog-uri, zilele acestea m-am dedicat cu precădere celor masculine. Nu este tocmai un domeniu în care să mă pricep, dar asta nu înseamnă că nu mi-aş dori.

Aşa că am înaintat cu documentarea despre ce se mai poartă sezonul primăvară-vară la bărbaţi şi am dat peste colecţia lui Lanvin pentru h&m. Dacă tot urmează să poposească pe la noi, am zis să pun şi câteva fotografii. Cu ocazia asta vreau să-i demonstrez cuiva că se gasesc lucruri drăgălaşe şi pentru bărbaţi la h&m.

Foto: Highsnobiety

3 gânduri despre &8222;Moda Masculina – Lanvin pentru h&m barbati&8221;

  1. Se gasesc, dar tre’ sa ai rabdare, ca majoritatea lucrurilor sunt de cacat. M-ai facut curios acu’, ma duc sa-mi iau si eu un papion d-ala cu animal print. :))

Lasă un răspuns

