Top Carti versus Muzica – 2010

Dacă tot am făcut un top personal al filmelor preferate din 2010, m-am gândit să trec în revistă alte liste, ale celorlalte două realităţi – cărţile şi muzica.

La capitolul cărţi, în 2009, simt că am stat mai bine, dar nici 2010 nu s-a lăsat mai jos. Anul acesta mă bucur, în schimb, că am dat mai departe unele, după ce le-am citit. Când vine vorba despre muzică, mă găsesc la sfârşit de an, fără o melodie care să mă obsedeze, dar cu Winamp-ul lângă, caut obsesiile de-a lungul anului.

Top Cărţi

  • Isabel Allende – The sum of our days (scriitoarea mea preferată, eu: mândră posesesoare a tuturor cărţilor sale.)
  • Mihail Bulgakov – Maestrul şi Margareta
  • Frederic Beigbeder – Memoriile unui tânăr ţicnit, Un roman francez (scriitorul meu preferat la capitolul “lecturi uşoare”)
  • Adrian Sahr – Mintea unui bărbat divorţat (carte dată mai departe)
  • Love 13 (idem 4)
  • Charles Bukowski – Femei
  • Aurora Liiceanu – La taifas (carte primită, unul dintre cele mai delicate cadouri)
  • Mircea Cărtărescu – Frumoasele străine

Am citit mai multe – 20 – dar am selectat din lecturi, pe cele de care sunt sigură că au rămas cu mine. A 21-a este încă “în lucru” Henry Miller – Sexus, nu se citeşte uşor, aşa că încerc să am răbdare. Pe final vă mai spun că mi-au fost aduse din America alte două cărţi, pe care mi le-am dorit de mult, una din ele în mod special: ultimul roman al Isabelei Allende – La isla bajo el mar, prima carte pe care o să o citesc în limba în care este scrisă, abia aştept.

Top Muzică

  1. The National – Anyone’s Ghost, Afraid of everyone
  2. Plan B – She said, Welcome to hell
  3. The black keys – Howlin for you
  4. Florence and the machine – Heavy in your arms
  5. Eminem ft. Rihanna – Love the way you lie
  6. The Hoosiers – Choices
  7. Paolo Nutini – Candy
  8. Caribou – Odessa
  9. Charlotte Gainsbourg – Heaven can wait
  10. Hurts – Blood tears & gold
  11. Interpol – Lights, Barricade
  12. Massive Attack – Girl I love you, Paradise circus
  13. Slash ft. Fergie – Beautiful dangerous
  14. Şuie Paparude – Belladonna
  15. Les Elephants Bizarres – Hello, sais the Devil
Un gând despre &8222;Top Carti versus Muzica – 2010&8221;

Lasă un răspuns

