Casual Kiddy

Nu am mult de spus aici, sunt nişte ţinute cât se poate de casual, accentul am vrut să-l pun pe felul cum mi-am prins părul. Stil, pentru care am primit multe „benoclări”, pe stradă 😦 *sad kiddy*. Inelul este vintage sau cum multe persoane spun „aa ce drăguţ, are şi bunica unul” – într-adevăr, a fost al mamei mele, care cel mai probabil îl are de la mama sa. Ursuleţul de cristal este un cadou de 18 ani şi deşi îl port rar, atunci când o fac, călătoresc un pic în trecut, când eram micuţă şi fără griji.

Ador blugii aceştia, deşi sunt singura, pentru că vin un picuţ largi la spate şi aparent nu sunt demni de o fetiţă drăguţă ca mine. Sunt ultima pereche de blugi achiziţionată, asta acum ceva timp, de atunci sunt în căutare.

Blugi – zara, Maieu gri – koton, Ursuleţ – swarovski, Brăţara – parcă de la parfois, Maieul cu buline – h&m; Sacoul albastru – zara.

După cum ziceam, la vremea respectivă, insistam să-mi fac parul aşa. Kiddy me.

Lasă un răspuns

