Rezolutii himerice

Odată cu filmele americane, ne-am obişnuit şi noi ca înainte de noul an să ne stabilim nişte rezoluţii. Dacă este să ne luăm după definiţia cuvântului rezoluţie, înainte de a face pasul decisiv – lista cu rezoluţii pentru anul 2011 – trebuie să purtăm dezbateri cu oamenii apropiaţi.

Eu nu pot spune că mi-am stabilit nişte rezoluţii încă, dar am o listă cu lucruri pe care doresc să le întreprind în viitoarul apropiat. Dacă îndrăznesc să spun, sunt nişte activităţi himerice, pe care vreau să le fac înainte să mi se scurgă nisipul din clepsidra vieţii.

  1. să fac surfing
  2. să învăţ odată să mă dau cu placa – de 3 ani tot zic
  3. bungee-jumping baby
  4. am şi eu un vis, să ajung pe toate continentele, mai am: America, Antarctica şi Australia
  5. să deţin o decapotabilă
  6. să învăţ să trag la tir cu arcul – doar sunt săgetător
  7. să mă joc cu un şarpe
  8. să fac scuba-diving
  9. pe principiul “Ne facem noi mari” – să ajung în California, respectiv în Cabo, Mexico
  10. să merg cu elicopterul
  11. să văd toate oraşele din România
  12. să văd licurici
  13. să mă arunc într-un loc de joacă pentru copii, plin cu biluţe colorate.

 

P.S. Nu sunt superstiţioasă!

Lasă un răspuns

