Shoshonel si Shoshonica S1Ep6

Gătit – Shoshonel vs. Shoshonica

După o conversaţie telefonică de 68:59 de minute între Shoshonei, Shosonel extaziat de veştile bune din viaţa sa îi propune un plan a salei Shoshonici:

“Vreau să-ţi gătesc.”

“Aaa ce drăguţ de când aşteptam asta. Când vrei?”

“Pei eu mă gândeam acum.”

“Acum?”

Văzându-l atât de entuziasmat, Shoshonica nu a putut să-l refuze, deşi în seara aceea nu era în plan o cina romantică. Însă surprizele vin pe neaşteptate, în formele cele mai simple şi apetisante.

Aşa a decurs conversaţia când Shoshonelul meu mi-a gătit. Am fost foarte surprinsă de iniţiativă, mai ales după ultima oară când purtasem discuţii cu tentă culinară. Să spunem doar că bucătăria poate dăuna grav unei relaţii. Haha.

Prima oară când am zis eu că vreau să-i gătesc, nu a ieşit bine deoarece nu prea aveam ustensilele necesare, aşa că m-am cam supărat (mi-am vărsat of-ul pe Shoshonel) şi am fost nevoită să-l scot cu forţa din bucătărie. Însă nu mi-o luaţi în nume de rău pentru că am recuperat. Acum ne distram copios când vine vorba de astfel de activităţi: paella, tacos cu legume sau cu ouă pentru micul dejun, caşcaval pane, salate şi sper că o să tot evoluăm. Până şi Shoshonel a ajuns să se ofere să spele vasele.

Însă Jamie Oliver ar fi gelos pe abilităţile Shoshonelului meu de a găti, pentru că ştie să stârnească tot felul de pofte. Şi el m-a dat afară din bucătărie pentru că voia să fie totul o surpriză, da îl pârăsc. Însă auzindu-l cântând mă făcea să revin să văd în ce stadiu este.

Crăpam un pic uşa bucătăriei să-l văd şi mă făcea să mă simt atât de mândră în timp ce tăia legumele pentru sosul de roşii. Sos care urma să fie turnat peste paste, deşi îl doream pe mine, ah de unde a venit gândul ăsta? Se mai şi mişca pe ritm de colo colo, cum puteam să stau departe de el?

Când a venit în sufragerie, cu cele două farfurii aburinde de paste cu sos, mirosul condimentelor şi al baconului, plus imaginea chef-ului la bustul gol a trezit mai multe pofte în mine decât se aştepta la bun început…

Bon Appetit spun Shoshoneii în timp ce (se) degustă şi ridică cortina lăsându-vă cu    

teaser no.7 – Ieşire Tipic Bonny & Clyde.


Lasă un răspuns

