Xmasy

Sper că toată lumea a avut un Crăciun fericit şi că acum se recuperează pentru ultima petrecere din anul acesta!

Eu am intrat în spiritul sărbătorilor din timp, decorându-mi „copilaşii” cu o săptămână înainte. La fel am făcut şi cu unghiile – nu mă mai întrebaţi dacă sunt false, nu sunt, ştiu, nu le-am mai avut atât de mari până acum – şi cum toată lumea de Crăciun şi le face roşii, eu am trecut la verde, oja de la Sephora.

Deşi schimbam culorile decoraţiunilor în fiecare an, avem căteva obiecte care calătoresc cu noi în timp, la fel şi această ghetuţă – o avem din 1996.

Apropo de lucruri mari – acesta este cel mai înalt brad pe care l-am avut în 21 de ani de existenţă. Pantofiorii rouges sunt de la Debenhams, iar rochiţa, care mi-a tot fost admirată, este o achiziţie de suflet, dintr-o călătorie în Anglia.

Elful Elena-Nicoleta over and out.

Merry Californixmas!

Lasă un răspuns

