Shoshonel si Shoshonica S1Ep5

Un Memento de vară

Shoshonel o vede pe a sa Shoshonica că acoperă discret cu paharul ceva şi râde ghiduş.

“Ce s-a întâmplat?”

Shoshonica se preface că nu aude din prima şi îl pune pe Shoshonel să repete.

“Ce prostie ai mai făcut acum?”

“Eu? Dar să ştii că este doar pe jumătate vina mea.”

“Ce vrei să spui?”

“Pei ştii declaraţia ta de pe post-it de mai devreme? Bine, a curs puţin din limonadă şi s-a imprimat pe masă aici. Eu zic să cerem nota şi să plecăm.”

Şi plecaţi au fost, râzând cu lacrimi.

O lungă perioadă după incident nici nu am mai putut să dăm pe acolo. Recunoaştem şi ne cerem scuze patronului, dar iubirea nu ai cum să o opreşti să-şi scoată capul şi să se…imprime.

Însă ca să înţelegeţi mai bine, într-un moment de romantism Shoshonel mi-a scris o dedicaţie pe un post-it într-o cafenea. Post-it care a rămas pe masa albă şi când chelneriţa ne-a adus băuturile. Fiind o neîndemânatică am vărsat puţin din băutură, observând mai târziu că a curs peste scris şi de acolo ştiţi ce s-a întâmplat. A fost un moment memorabil în tot sensul cuvântului.

Încă stăm şi rememorăm câteodată momentul (o să încerc să o las mai moale cu „moment, memento şi rememorăm”), şi din păcate nu prea ne mai aducem aminte exact ce s-a imprimat pe masa ALBĂ din cafenea. Doar nu puteam sta atunci să ne holbâm, oricum s-a imprimat invers. Shoshonica tot încearcă să se scuze, şopteşte Shoshonel.

Trebuie să vă spunem că noi suntem adepţii post-it-urilor. Cele mai importante dedicaţii (pe lângă cele spuse faţă în faţă) sunt întipărite pe aceste mici bucăţele de hârtie & lipici.

Chiar acum mă “torturează” al meu Shoshonel pentru că-mi lasă post-it-uri oriunde apucă care eventual o să ducă la ceva, tot ce mi-a spus este să stau aproape de el. Dar până când? Am glumit eu, Shoshonel fiind, nu prea a gustat gluma.

Până atunci Shoshonel & Shoshonica vă lasă cu următorul post-it:

Lasă un răspuns

