Zi vs. Noapte

Acum ceva timp, am avut o zi în care voiam să ajung în mai multe locuri, într-un timp foarte scurt. Pe lângă asta, trebuia să mă şi schimb de ţinute, pentru ca de la un curs de stilism,  să ajung direct într-un club Bucureştean şi să arăt bine. Mi-a luat ceva timp să-mi dau seama ce pot să port şi în ce combinaţii, ca seara să mă pot schimba repede.

Astfel am ajuns să port ziua the little black dress, peste care am pus un tricou hipstereşte gen, strâns în talie cu un mini-corset.

Tricoul este unul dintre preferatele mele, asta pentru că pe lângă faptul că este lejer, o mai are imprimată şi pe frumoasa, atipică, de Jane Birkin. Iar pentru că nu puteam să mă mai accesorizez mult, singurul lucru pe care l-am mai pus, a fost un lănţic simplu pe care, fiind creativă, am pus un papion masculin.

vs.

Noaptea a venit cu alergat prin ploaie, mâncat la volan, pierdut pe drum, învârtit după loc de parcare, dar ce contează, este faptul că s-a încheiat bine.

Şi aici accesoriile şi-au spus cuvântul, am dat jos tricoul, am pus o vesta pe deasupra – asta pentru că rochiţa mea tinde să cadă – am înlocuit cizmele până la genunchi, cu nişte pantofiori simpli, şi geanta cu plicul. Sacoul, perlele – împrumutate de la mama mea – au finalizat tabloul.

Să o luam cu începutul: Rochiţa neagră – h&m; tricoul – parcă de la Zara; geanta gri – Accessorize, vesta – h&m; pantofiorii – Debenhams şi sacoul – long live h&m.

Lasă un răspuns

