Shoshonel si Shoshonica S1Ep4

La 200 de km distanţă

„Sunt câteva săptămâni, trec repede, vorbim des, o să vezi tu că totul o să fie bine.”

„Da ştiu, dar nouă ni se face dor unul de celălalt aici când ne vedem în fiecare zi, nici nu mi-am imagianat cum ar fi să nu ne vedem o perioadă.”

„O să treacă Shoshonica, hai să nu ne mai gândim”.

Vara ce a trecut a fost una plină de experienţe pentru Shoshonei. În momentele intime de reminiscenţă recunosc amândoi că nu se gândeau ca vara asta să se întâlnească, Shoshonel avea planurile lui, iar Shoshonica pe ale ei.

Când eşti la distanţă o perioadă de persoana la care începi să ţii este greu, oricum vrei să priveşti situaţia este greu – când sunteţi de mult timp împreună probabil că nici nu vă mai imaginaţi să staţi la distanţă. Însă să revenim. Sunteţi la început, sunteţi posesivi, începeţi să vă cunoaşteţi şi mai ales învăţaţi ce să faceţi şi ce nu ca să nu vă supăraţi perechea, pe Shoshonel.

Când am fost departe de Shoshonel normal că începusem să o dau un pic în piticul paranoic. Au fost multe discuţii, multe incidente de care Shoshonel râdea de mine că-mi fac probleme, dar am trecut peste, acum şi eu râd de ele. Însă situaţia a fost oricum echilibrată, se simţea şi la el câteodată – când nu-şi ţinea orgoliul ridicat ca scut – că îi este dor de mine sau se îmbufna când se întâmpla să nu răspund chemărilor tehnologice.

Cu toate acestea pot să spun că am şters cu buretele distanţa cu pricina, deşi nu vreau să o neîndreptăţesc, am şi învăţat ceva – răbdarea nu este punctul forte al Shoshoneilor. În plus Shoshonel din cauza circumstanţelor a fost nevoit să se întoarcă mai devreme. Am fost surprinsă, nu în modul în care se aştepta el, dar trebuie să se scuze, încă nu ştia că Shoshonica lui nu este receptivă la surprize.

Dacă Shoshoneii ar ştii codul morse v-ar transmite următorul mesaj:

t.e.a.s.e.r 5 – Un memento de vară.


Lasă un răspuns

