Top 10 filme din 2010

Sunt o mare consumatoare de filme, de la cele bune, care rămân cu mine, la cele mai slabe, care mă fac să râd cu lacrimi sau să spun că mi-am irosit 2 ore din viaţă. În anul 2010, cred că am văzut în jur de 230 de filme, însă puţine au rămas cu mine. Asta, poate pentru că nu mi-au plăcut, poate pentru că mă uitam la ele ca să treacă timpul sau poate că mă uitam prin ecran când mergea filmul, cu mintea în altă parte.

Cu părere de rău, mi se întâmplă des să nu ţin minte acţiunea unui film, deşi ştiu că l-am văzut. Totuşi, filmele care-mi plac şi care-mi spun ceva, le văd de mai multe ori. De fiecare dată, acestea mă emoţionează sau mă fac să mă gândesc la complet altceva, faţă de prima dată.

Pe final de an, am făcut o listă cu top 10 filme care mi-au placut în 2010, însă unele sunt din 2009 (ca să fie clar, nu sunt în ordinea importanţei, le-am numerotat cum mi-au venit în minte, toate sunt pe primul loc). Ca bonus am adăugat şi câteva filme vechi, ce merită văzute, mai ales acum, de sărbători, când avem mai mult timp liber.

1. The boat that rocked (2009) 7.5/imdb

2. An education (2009) 7.5/imdb

3. Everybody’s fine (2009) 7.2/imdb

4. Le concert (2009) 7.5/imdb

5. Thirst (2009) 7.2/imdb

6. Up (2009) 8.4/imdb

7. The princess and the frog (2009) 7.3/imdb

8. How to train your dragon (2010) 8.2/imdb

9. Easy A (2010) 7.3/imdb

10. The town (2010) 7.9/imdb

Cred că ar fi ipocrit din partea mea să spun că nu am văzut – Inception, The social network sau Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 – şi că nu mi-au plăcut.

Bonus:

  • Woman of the year – 1942
  • The picture of Dorian Gray – 1945
  • Gilda – 1946
  • All about Eve – 1950
  • Cat on a hot tin roof – 1958

Tip: De Crăciun vreau să văd un film vechi: Miracle on the 34th street – 1947

Foto: Impawards

Un gând despre &8222;Top 10 filme din 2010&8221;

Lasă un răspuns

