Shoshonel si Shoshonica S1Ep3

Un Schweppes bitter lemon este tot ce ai nevoie.

„Spune-mi ceva care-ţi aduce aminte de mine, de noi. O amintire împreună.”

„Shoshonica ştii că sunt multe, dar acum pentru că-mi este sete un lucru care mă face mereu să zâmbesc este când îmi aduc aminte că o simplă băutură mă face să retrăiesc serile cu tine.”

Acum ceva timp Shoshonel mi-a făcut această dezvăluire. Atunci mi-a spus mai multe, cum că într-un moment când savura un Schweppes bitter lemon şi-a adus aminte în detaliu de clipele petrecute împreună, până şi de parfumul meu şi felul cum mâna sa patina pe pielea mea şi o făcea să se zbârlească.

Ca să înţelegeţi mai bine noi Shoshoneii la începutul relaţiei nu beam altceva decât mai sus numita băutură. Am degustat-o atât de des încât acum nici nu prea mai vrem să auzim de ea. Însă sunt momente când nu ne vedem şi dacă trecem pe lângă un butic-la-colţ-de-bloc şi vedem sticla în frigider cum ne aşteaptă nu ne putem abţine şi o cumpărăm. Ne aşteaptă pe fiecare răbdătoare, rece, sub presiune, vrea să o cumpărăm, să o degustăm şi să retrăim clipele petrecute împreună.

Shoshonel mă ceartă că facem reclamă, dar nu despre asta este vorba şi oricum schweppes-ul acesta este cel mai bun, pe restul nu le înţeleg locul pe piaţă. Shoshonica râde ghiduş în sinea sa pentru că ceea ce Shoshonel nu ştie este că de ziua noastră o să-i cumpăr baxuri de schweppes de care o să leg multe multe multe baloane cu helium. Atunci să vedem ce mai comentează.

Până atunci Shoshonel şi Shoshonica profită de timpul împreună şi vă lasă cu:

teaser numărul 4 – la 200 de km distanţă.

Lasă un răspuns

