School Girl Style

Şcolăreşte „gen”, câteva elemente pe care le-am găsit prin jurul meu când mă jucam cu aparatul. Parfumul meu preferat 212 vip de la Carolina Herrera. Ne-am reîntâlnit şi nu o să ne despărţim prea curând. Cercei cu perlă gri, împrumutaţi de la mama mea. Ca orice şcolăriţă care se respectă: Bukowski – „Femei”, frumoasă carte. Nu în ultimul rând, o geantă (în care de obicei ţin laptop-ul) cu tablourile artistului Pop Art, Roy Lichtenstein.

Dacă începem de sus în jos aveam o vestă lungă gri, tricou tăiat (gâtul şi mânecile au fost ‘ciopârţite’ de mânuţele mele, din păcate am tăiat prea mult), pantalonii animal print, largi cu talie înaltă, dres mov, deasupra şosete negre până peste genunchi (noua modă anul acesta, Lindsay Lohan ştie), şi proaspăt achiziţionate, cizme până la genunchi, din piele.

Din ce-mi aduc aminte, pentru că nu mă duc să verific toate etichetele.

Vesta lungă gri (pe care o port şi încheiată, ca o rochiţă, cu un tricou pe sub ea, pentru că este mult prea decoltată) de la Koton. Tricoul este dintr-un hipermarket.

Pantalonii sunt de la H&M – cizmele de la Bata – paltonul de la Bershka.

2 gânduri despre &8222;School Girl Style&8221;

Lasă un răspuns

