Smurf Style

Era soare afară, eu eram într-o stare copilăroasă şi simţeam lipsa culorilor. Asta pentru că totuşi este toamnă. Aşa că din punct de vedere stilistic a ieşit un amalgam de culori pe mine. Mulţumesc încălzirea globală. Totul se învârte în jurul EI – esarfa.

Eşarfa din fotografii este preferata mea, mai ales că pot să o asortez cu orice (până şi vântul a vrut să mi-o împrumute de 2 ori). Cum a fost cazul şi aici culoarea fuchsia din eşarfă am asortat-o cu teneşii şi inelul, iar cea verde cu geaca.

Din ce pot să-mi mai aduc aminte: teneşi – converse, pantaloni – mango, tricou a la coco chanel – h&m, vestă neagră – zara, ceasul – swatch.

Dacă faci click pe fotografii poţi să le vezi mai mari şi mai în detaliu.

Lasă un răspuns

