Varsta mea virtuala

Dacă tot suntem la stadiul “hai să ne cunoaştem” – acum câteva zile mă gândeam care este vârsta mea high-tech sau virtuală. Când am achiziţionat prima oară un calculator şi când am folosit Internetul?

Ştiu că îl foloseam în clasele I-IV pe cel al fratelui meu mai mare şi că învăţam la şcoală pe altul, însă al meu propriu nu mai ştiu exact când l-am avut. Dacă stau să mă gândesc probabil undeva pe la sfârşitul anilor de generală. Cam pe atunci foloseam şi Internetul, cu precădere mIRC.

Deci să zicem că anul a fost cândva 2002. Atunci cred că începusem să folosesc MSN-ul şi eram mândră de prima mea adresă de mail. După vreo 2 ani însă m-am mutat la Yahoo.

Ţin minte bine anul 2004 pentru că atunci am atacat şi Messenger-ul cu noua adresă de Yahoo. Adresă pe care înca o mai păstrez şi da este “penală”. Mai mult la vremea respectivă conţinea anul următor 2005 deşi eram în 2004 – aşa era mai “cool”.

După două calculatoare care erau mai mari decât televizorul din cameră – atunci încă mă mai uitam la televizor – şi prăjit două laptop-uri mai târziu, ajungem în 2010 şi la al 3 laptop la care ţin enorm, pentru că rezistă.

Nu-mi vine să cred că mai mult ca sigur de 8 ani am o amprentă în mediul virtual. Sunt un copil de clasa a II-a în altă lume. Când a trecut timpul ăsta?

Tu ce clasa eşti? Poate suntem aceeaşi generaţie.

Foto: electronics.howstuffworks

Lasă un răspuns

