Lansare oficiala – Despre mame

Nu sunt o mare credincioasă. Ştiu că este ceva acolo sus, dar nu vreau să-i pun o etichetă. Ceea ce ştiu este că pentru mine la un nivel ridicat sunt mamele.

Cu mama, nu că vreau să discriminez cealaltă jumătate a ADN-ului nostru, mai ales că sunt “fata lui tata”, toţi avem o legătură strânsă pentru că ne cunoaşte cu 9 luni înaintea tuturor. Mamele pentru mine sunt Creatorul nostru şi de aceea vreau să le mulţumesc.

Sunt multe feluri de mame. Cele grijulii, cele sufocante, cele iubăreţe, cele insistente, cele certăreţe, cele care vor să se impună sau cele care vor să-ţi fie cel mai bun prieten. Pe toate cred că în final le găseşti într-o singură persoană pentru că o mamă vrea să fie totul pentru tine şi merită respect pentru asta.

Din momentul în care vii pe lume tu eşti prioritatea ei. Persoana sa de atunci coboară pe locul doi şi înseamnă foarte mult să poţi lua această decizie. Eu una nu pot înţelege asta: să te treci pe tine pe locul doi. Sunt  tânără, sunt egoistă, încă nu simt ceasul biologic ticăind. Mai trebuie să treacă timp ca să-mi dau seama de tot ceea ce implică rolul de „mamă”, însă până atunci o iubesc pe mama mea.

||||   ||||   ||||   |||| + 1 = 21                                                         ∞    ♥

Mama mea, care este un răcuşor cu caracter de leoaică, vrea să se impună de dinainte să mă nasc. Acum 21 de ani, pe 5 Decembrie la ora 00:30 stătea în pat şi simţea că se miscă ceva. Eram eu şi voiam să-mi fac ieşirea în lume.

Ea, voia să mă nasc pe 6 Decembrie, în zi mare de Sfântul Nicolae. Eu, voiam să am propria mea zi de naştere. Ea, atat de încăpăţănată a fost încât a trebuit să fie luată pe sus şi urcată în maşină. Eu, mai că era să mă nasc în maşină neştiind că încăpăţânarea a fost prima caracteristică pe care am moştenit-o de la ea.

Cred că se ştie cine a câstigat “bătălia”. Eu, pentru că mi-am câştigat dreptul de a avea ziua mea – 5 Decembrie. Ea, pentru că ţinea în braţe la ora 02:30 o grăsană de 4kg şi lungă de 56 de cm.

Pe vremea aceea nu existau bloguri însă era “la modă” să scrii într-un jurnal prin ce treci şi la asta mă uit acum citind următoarele:

“Scriind în acest carneţel simt că vorbesc cu tine, tu te aflii pe pernă legănata de picioarele mele şi te lupţi cu pleoapele grele care într-un final ţi se închid

8 gânduri despre &8222;Lansare oficiala – Despre mame&8221;

  1. Trebuie sa ai o mama grozava daca a avut un jurnal special pentru tine, nu multi oameni faceau asta. Sa o stapanesti si sa o iubesti sanatoasa!

Lasă un răspuns

